Мовний табір

Summer Camp 2020 - 2021!





План роботи
літнього  мовного табору
Новотроїцької ЗОШ І-ІІІ ст. «Computer battles»

The 1st Day
GRAND  OPENING OF THE CAMP
31.05.2021
10:00-10:10
   1. ОНЛАЙН-ЛІНІЙКА   /   СAMP LINES                            
     2. СПОРТИВНА  ХВИЛИНКАMORNING EXERCISES
10:10-10:20

  1.Знайомство.
  2.Проведення  інструктажів з Інтернет безпеки.
  3.Ознайомлення з планом роботи табору.
10:20-11:2
  1.Обговорення назви, девізу та емблеми табору у Viber.
 
11:20-
11:50

  1.Оформлення газети табору.
  2.Виготовлення емблем. 
11:50-
12:00
1.       ПІДСУМКИ   РОБОТИ.
2.       ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПЛАНОМ РОБОТИ НА НАСТУПНИЙ ДЕНЬ /  SUMMERIZING.
                             The 2nd Day
                          THE  DAY  OF A CHILD
01.06.21
10:00-
10:10
     1. ЛІНІЙКА   /   СAMP  LINES                            
      2. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПУТІВКОЮ ДНЯ  /  AGENDA
      3. СПОРТИВНА  ХВИЛИНКАMORNING EXERCISES
10:10-
10:40

    Let me introduce my family
    (the best paintings, reciting poems).
    Дозвольте представити свою сім’ю (малюнки,вірші  тощо).
10:40–11:10
     Знайомство з сайтом Photo 505

11:10-11:50
     Creating “ Family Photo”(Project Work).
     Створення та демонстрація робіт на сайті.
11:50-
12:00
1.        ПІДСУМКИ   РОБОТИ.
2. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПЛАНОМ РОБОТИ НА НАСТУПНИЙ ДЕНЬ /  SUMMERIZING.
The 3rd Day
THE  DAY  OF  Creative games
Learning Apps
02.06.21
10:00-
10:10
     1. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПУТІВКОЮ ДНЯ  /  AGENDA
 2. СПОРТИВНА  ХВИЛИНКАMORNING EXERCISES
10:10-
10:50
     I like computer games (creative studio).
  Знайомство з платформою  Learning Apps
10:50–11:20
Інтерактивні ігри з теми We know the world”
11:20-
11:50
     Wildlife Around Us ( game).
    
11:50-12:00
Grammar Battles
SUMMERIZING.
The 4th Day
Creating Games on Learning Apps
03.06.21
10:00-
10:10
     1. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПУТІВКОЮ ДНЯ  /  AGENDA
 2. СПОРТИВНА  ХВИЛИНКАMORNING EXERCISES 
10:10-10:40
     Як створити власну вправу на Learning Apps
10:40–11:10
     Підбір матеріалу для створення вправи ( Складання запитань з 4 варіантами відповіді). Тема « Країни світу та карта світу»

11:10-11:50
Creating Games
11:50-
12:00
1. Перегляд створених вправ та визначення переможця

The 5th Day
THE  DAY  OF POSTER ABOUT UKRAINE
04.06.21
10:00-
10:10
     1. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПУТІВКОЮ ДНЯ  /  AGENDA
     2. СПОРТИВНА  ХВИЛИНКАMORNING EXERCISES
10:10-
11:10
  How to create poster using  postermywall. Як працювати з сайтом
11:10-
11:50-
Our Motherland. Ukrainian. Creating presentation

11:50-
12:00
1.    ПІДСУМКИ   РОБОТИ.

The 6th Day
THE  DAY  OF A FAMILY  TREE
                            07.06.21                  
10:00-
10:10
   
     1. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПУТІВКОЮ ДНЯ  /  AGENDA
     2. СПОРТИВНА  ХВИЛИНКАMORNING EXERCISES
10:10-
11:10
  Sing a songs 

11:10-
11:50
Продовжуємо роботу над створенням постерів та презентацій про Україну
11:50-
12:00
1.    ПІДСУМКИ   РОБОТИ.

The 7th Day
THE DAY OF Word Art
                        08.06.20
10:00-
10:10
   
1. СПОРТИВНА  ХВИЛИНКАMORNING EXERCISES
10:10 –
10:50
Making Як працювати з WordArt
10:50
11:30
Prepearing list of words

11:30
11:50
We are creating a cloud of words.
11:50-
12:00
1.    ПІДСУМКИ   РОБОТИ.

The 8th Day
THE DAY OF Vocabulary Games
                          09.06.20
10:00-
10:10
   
     1. СПОРТИВНА  ХВИЛИНКА /  MORNING EXERCISES
10:10 –
10:50
1.  Флеш карти Cram https://www.cram.com/flashcards/games
2.   
10:50
11:30
    We like computer games.   Підібрати лексичний матеріал для створення флеш карток
11:30
11:50
    Перегляд та обговорення мультфільму “Zootopia”.
11:50-
12:00
1. ПІДСУМКИ   РОБОТИ.

The 9th Day
THE DAY OF FRIENDSHIP
                          10.06.20
10:00-
10:10
    
     1. СПОРТИВНА  ХВИЛИНКА /  MORNING EXERCISES
10:10 –
10:50
 Competition « I’m the best gamer».
Конкурс. Створити гру на
10:50
11:30
    Надіслати гру партнеру по табору та надіслати відповіді на виконані завдання

11:30
11:50
Making rules for real friendship.
Складання правил для міцної дружби.
Проекти надсилаємо на електронну скриньку
11:50-
12:00
1. ПІДСУМКИ   РОБОТИ.


The 10th Day
THE DAY OF MUSIC AND CINEMA
11.06.20
10:00-
10:10
                                
1. СПОРТИВНА  ХВИЛИНКАMORNING EXERCISES
10:10-
10:40
     1. Прослуховування улюблених англійських пісень.
        Надіслати відеозапис  своєї улюбленої пісні.
     
Навколосвітня подорож “Around the World in 30 Minutes”.
    Перегляд та обговорення відеороликів про світові столиці..
10:40–11:30
      1. Перегляд фільмів та мультфільмів на англійській мові.
    Підсумки роботи мовного табору
11:30-11:45
     1. Обмін враженнями від перебування в таборі.
     2.Miming Game «Guess the Animal».
11:45-
12:00
     1. Нагородження переможців конкурсів та змагань.
     2. Підведення  підсумків роботи в таборі.  
     3. Закриття  табору.

The 3rd  and 4 th days 

Третій день роботи мовного табору. Роботи учнів


The 6th day

Шостий день роботи мовного табору! 

Лексичні ігри які створили учні під час роботи у мовному таборі.


Мовний табір 2015 презентація
                                        Звіт про роботу мовного табору.
  З 02.06 по 12.06 червня на базі Новотроїцької ЗОШ працював літній мовний табір з англійської мови. Були сформовані чотири вікові групи, які працювали за наступними напрямками.
1група  (1-4 класи) – проект «Тваринний світ»
2 група  (5- клас) – театральна студія
 3 група  (6-7) – проект «Здоровий спосіб життя»
4 група (8,10 клас) – проект «Зірковий зорепад»
1  Для роботи першої групи використовувалась методична розробка для роботи мовних літніх таборів з англійської мови « Тваринний світ» (www.pearson.com.ua).
Мета проекту
1.Удосконалення пошукових та дослідницьких умінь та навичок учнів самостійно знаходити необхідну інформацію, опрацювати та аналізувати її.
2. Забезпечення практики усного мовлення.
3. Активізувати навички індивідуальної роботи, роботи в парах та малих групах.
4.Поглиблення та систематизація знань учнів про тваринний світ різних країн, захист тварин та догляд за ними.
Кінцевий результат проекту – виготовлення міні-зоопарку виготовленого учнями.
Діти були залучені до виконання цікавих завдань для оволодіння новою лексикою та ознайомлення з цікавими фактами з життя тварин.  Проводились різноманітні ігри для закріплення матеріалу. Для пошуку нової інформації діти залучались до використання Інтернет ресурсів. Сподобались учням також мультфільми на англійській мові () . До виготовлення звірів для міні - зоопарку діти підійшли творчо.  На допомогу залучили вчителів молодших класів.(Корнійчук А.О.).
 2  Театральна студія учнів 5 класи обрала казку «Спляча Красуня» над інсценізацією якої і працювала протягом роботи мовного табору. Діти переглянули казку на англійській мові за допомогою Інтернету. Розібрали лексичний та граматичний матеріал тексту, розподілили ролі, готували костюми, проводили репетиції. Результат роботи студії представили на святковому  концерті.
3 Учні 6-7 класів працювали над проектом «Здоровий спосіб життя».
Для роботи  групи використовувалась методична розробка для роботи мовних літніх таборів з англійської мови «Здоровий спосіб життя» (www.pearson.com.ua).
Мета проекту
1.Активізація знань та акцентуванні уваги учнів на важливості  ведення здорового способу життя.
2. Поглиблення знань учнів щодо корисності чи шкідливості різних харчових продуктів.
3. Удосконалення пошукових та дослідницьких навичок та умінь учнів.
4. . Забезпечення практики усного мовлення.
3. Активізувати навички індивідуальної роботи, роботи в парах та малих групах.
Кінцевий продукт проекту – створення постеру.
Учні виконували цікаві нестандартні завдання, займались пошуковою роботою в Інтернеті, переглядали навчальні відеоролики. При створенні постеру розділились на  дві групи (хлопців і дівчат). Дівчата виготовили постер про здорову їжу а хлопці про шкідливу. Кожна група провела захист свого постеру.
4 Група учнів 8 та 10 класу теж була залучена до роботи над проектом, для якого  використовувались методичні розробки для роботи мовних літніх таборів з англійської мови « Талановита молодь» (www.pearson.com.ua).
Мета проекту
1 Удосконалення пошукових та дослідницьких навичок та умінь учнів.
2. Забезпечення практики усного мовлення .
3. Активізувати навички індивідуальної роботи та роботи в парах та групах.
Кінцевий продукт проекту – створення презентацій про відому молодь України та Великобританії.
Учні самостійно опрацьовували матеріали сайту, займались створенням презентацій, пошуком необхідної інформації в Інтернеті.
Оскільки цього року робота мовних таборів була спланована та проведена вперше зіткнулися з  такими недоліками та складнощами.
1.    Для якісного виконання проекту склад групи повинен бути 10-12 дітей.(по факту їх більше)
2.    Оскільки за відсутністю волонтерів вся робота покладається на викладача,  доцільно вести по дві групи на одного викладача.
3.     Матеріальна база. На кожного учня на майже на кожне заняття потрібно підготувати роздавальний матеріал.(30-40 листів паперу у день)
4.    Склад груп не чіткий, оскільки особливо молодші класи мають пропуски у відвідуванні,
5.    Під час навчальної практики  вчителі-класоводи мають можливість здійснити екскурсії до музеїв, на природу, тощо, та якщо викладач веде мовний табір то така можливість відпадає.

Сама ідея мовних таборів цікава та актуальна для сьогодення, але ми не маємо можливостей та досвіду проводити їх у форматі запропонованому Міністерством освіти. Потрібна підготовка викладачів, залучення досвідчених волонтерів, матеріальна база.




                                 План роботи літнього  мовного
          табору з англійської мови Новотроїцької ЗОШ І-ІІІ ст.
1група  (2-4 класи) – проект «Тваринний світ»
2 група  (5-7 класи) – театральна студія
3 група  (8,10 класи) – проект «Зірковий зорепад»
Клас

02.06
Tuesday
03.06
Wednesday
04.06
Thursday
05.06
Friday
08.06
Monday
09.06
Tuesday

2-4
Підготовчий етап роботи над проектом

Комунікативна підготовка
Розучування пісні, читання, ігри
Комунікативна підготовка.

Перегляд мульфильму
Діяльнісний етап (самостійна роботи групи)

Презентація та оцінка
Мовні ігри на базі мовних проектів

5-7
Організаційне
засідання групи. Вибір твору, обговорення ролей
Комунікативна підготовка
(аудіювання, читання, словникова робота)
Комунікативна підготовка
(читання по ролям)
-Мовні ігри

Пробна інсценізація.
Створення декорацій, костюмів
Презентація вистави
Розміщення відео на ютубі

8,10
Підготовчий етап роботи над проектом

Пошукова робота, перегляд відео  роликів
Створення постеру
Робота тад текстом пісень
Самостійна робота  групи над презентаціями
Розучування пісень
Презентація
Концерт «Зірковий зорепад»

                План роботи літнього  мовного табору
              з англійської мови Новотроїцької ЗОШ І-ІІІ ст.
1група  (2-4 класи) – проект «Тваринний світ»
2 група  (5- клас) – театральна студія
 3 група  (6-7) – проект «Здоровий спосіб життя»

клас

02.06
Tuesday
03.06
Wednesday
04.06
Thursday
05.06
Friday
08.06
Monday
09.06
Tuesday

2-4
Підготовчий етап роботи над проектом

Комунікативна підготовка
Розучування пісні, читання, ігри
Комунікативна підготовка.

Перегляд мульфильму
Діяльнісний етап (самостійна роботи групи)

Презентація та оцінка
Мовні ігри на базі мовних проектів

5
Організаційне
засідання групи. Вибір твору, обговорення ролей
Комунікативна підготовка
(аудіювання, читання, словникова робота)
Комунікативна підготовка
(читання по ролям)
-Мовні ігри

Пробна інсценізація.
Створення декорацій, костюмів
Презентація вистави
Розміщення відео на ютубі

6-7
Підготовчий етап роботи над проектом

Мовна практика
Відбір опорного
матеріалу, лексичних та граматичних штампів
Комунікативна
Підготовка.
Розучування мовних штампів
Самостійна робота  групи над проектами
Захист проекту
Оцінювальний етап.
Вікторина на основі мовного матеріалу проектів

Немає коментарів:

Дописати коментар